Fakultetska 3, 72000 Zenica, Bosna i Hercegovina    |    tel. (+387 32) 444 420, 444 421     |    fax. (+387 32) 444 431    |    E-mail: rektorat@unze.ba
Univerzitet u Zenici
  Javne nabavke Univerziteta u Zenici

OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

Datum: 23.11.2015. godine

NAMJEŠTAJ ZA POTREBE CENTRA ZA MONITORING OKOLIŠA: 280-1-1-218-5-39/15


OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

Datum: 23.11.2015. godine

REZERVNI DIJELOVI ZA POKRETNU I FIKSNE STANICE U OJ METALURŠKI INSTITUT “KEMAL KAPETANOVIĆ” UNIVERZITETA U ZENICI: 280-1-1-219-5-38/15


OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

Datum: 23.11.2015. godine

SERVIS I KALIBRACIJA BTEX UREĐAJA SA UGRADNJOM REZERVNIH DIJELOVA: 280-1-2-220-5-37/15


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Datum: 23.11.2015. godine

Usluge, Usluge prijevoza kopnom putnika i robe, uključujući usluge blindiranih vozila, i usluge dostave, osim usluga prijevoza pošte: 280-7-2-283/15


TENDERSKA DOKUMENTACIJA

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Datum: 4.11.2015. godine

Tendersku dokumentaciju za: USLUGA VANREDNOG PREVOZA AUTOBUSOM U GRAZ, AUSTRIJA SA VEZANIM USLUGAMA NOĆENJA možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Datum: 15.10.2015. godine

Radovi, završni građevinski radovi, vrata i prozori (stolarija): 280-7-3-213/15


TENDERSKA DOKUMENTACIJA

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Datum: 23.09.2015. godine

Tendersku dokumentaciju za: USLUGE PRIJEVOZA STUDENATA – STUDIJSKA POSJETA U NJEMAČKU možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Datum: 18.09.2015. godine

NAMJEŠTAJ: 280-7-1-210/15


OBAVJEŠTENJA O NABAVCI

Datum: 15.09.2015. godine

NAMJEŠTAJ ZA POTREBE CENTRA ZA MONITORING OKOLIŠA: 280-1-1-218-3-32/15

REZERVNI DIJELOVI ZA POKRETNU I FIKSNE STANICE U OJ METALURŠKI INSTITUT “KEMAL KAPETANOVIĆ”: 280-1-1-219-3-33/15

SERVIS I KALIBRACIJA BTEX UREĐAJA SA UGRADNJOM REZERVNIH DIJELOVA: 280-1-2-220-3-34/15


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Datum: 03.09.2015. godine

Usluge štampanja i izrade upisnog materijala i diploma, povelja, zahvalnica i sl.: 280-7-2-201/15

Usluge štampanja časopisa Mašinstvo: 280-7-2-202/15


TENDERSKA DOKUMENTACIJA

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Datum: 09.06.2015. godine

Tendersku dokumentaciju za nabavku robe možete preuzeti ovdje.

Tendersku dokumentaciju za nabavku usluga možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-1-84/15

Kompletan izvještaj možete preuzeti ovdje.


BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Broj: 01-14-35-1766/15-I
Datum: 13.05.2015.godine

 

I Z M J E N A
T E N D E R S K E   D O K U M E T A C I J E

Broj: 01-14-35-1766/15 od 11.maja/svibnja 2015.godine

za javnu nabavku usluga  štampanja Zbornika radova Quality 2015 sa pratećim materijalom

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa dodatnom objavom obavještenja

SADRŽAJ TENDERSKE DOKUMENTACIJE
MIJENJA SE U DIJELU “TEHNIČKE SPECIFIKACIJE” NA SLIJEDEĆI NAČIN:

  1. TEHNIČKA SPECIFIKACIJA (STRANA 16) MIJENJA SE U POTPUNOSTI I ZAMJENJUJE SE „IZMJENJENOM TEHNIČKOM SPECIFIKACIJOM” (STRANA 19) KOJA ĆINI SASTAVNI DIO IZMJENJENE TENDERSKE DOKUMENTACIJE  BROJ: 01-14-35-1766/15-I od 13.05.2015.godine.
  2. Promjene u “Izmjenjenoj tehničkoj specifikaciji” u odnosu na “Tehničku specifikaciju”, obilježene boldiranim tekstom.

Detaljnu izmjenjenu tendersku dokumentaciju možete pogledati OVDJE.


BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T     

Broj: 01-14-35-1759/15
Datum: 11.05.2015.godine

T E N D E R S K A   D O K U M E T A C I J A

za javnu nabavku ulične LED rasvjete

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa dodatnom objavom obavještenja

Predmet: Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja,
               nabavka ulične i industrijske LED rasvjete, za OJ Metalurški institut
1.Poziv na tender i informacije o postupku
U ime Javne ustanove Univerzitet u Zenici, pozivam Vas da dostavite ponudu u okviru konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja. Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj 39/14) -u daljem tekstu: ZJN i podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i ovom Tenderskom dokumentacijom.

2.Predmet javne nabavke
2.1.Predmet javne nabavke je:
2.1.1. Ulična i industrijska LED rasvjeta, prema Specifikaciji u prilogu               .... 1 komplet
         (CPV oznaka /JRJN:31527200-8)
Tehnički uslovi ponude:
2.2. Ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu;
2.3. Alternativna ponuda nije dopuštena;
2.4. Avansno plaćanje do 50% od ukupno ponuđene cijene prema uslovima u sistemu JRT ZDK;
2.5. Isporuka najkasnije u roku od 30 dana od dana ugovaranja tj. od dana uplate avansa;
2.6. Plaćanje po fakturi u roku od 60 dana od dana fakturisanja prema uslovima u sistemu JRT ZDK;
2.7. Isporuka na adresu Naručioca, Univerzitet u Zenici, OJ Metalurški institut Kemal Kapetanović, Travnička cesta  
7, 72000 Zenica;
2.8. Opcija ponude: 30 dana i
2.9. Ostali primjenjivi uslovi ponuđeni ponudom ponuđača (uključujući i garantni period za opremu).

3.Uslovi za učešće 
3.1.Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki – konkurentski zahtjev, ponuđači trebaju ispunjavati slijedeće uslove:

  • ponuda može biti odbijena iz razloga navedenih u članu 68.ZJN (“Sl.glasnik BiH”, broj 39/14),
  • da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima,
  • da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno izvršenje ugovora i
  • da imaju tehničku i profesionalnu sposobnost za ispravno izvršenje ugovora

3.2.Ponuđač uz ponudu treba dostaviti:

  • izjavu kojom potvrđuje da ispunjava/prihvata  uslove iz tačke 2.2. do 2.9. i tačke 3.1.,
  • fotokopiju Rješenja o registraciji sa svim prilozima ili fotokopiju Aktuelnog Izvoda iz sudskog registra,
  • fotokopiju ID ili PDV broja,
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 45.ZJN  (prilog),
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 52.ZJN (prilog),
  • Popunjen i potpisan Obrazac za dostavljanje ponude (prilog),
  • Popunjen Nacrt Ugovora, sa parafom svake stranice ugovora  i potpisom i pečatom na zadnjoj stranici ugovora i

Ukoliko ugovorni organ ustanovi da je ponuđač dostavio lažnu izjavu biće tretiran u skladu sa odredbama člana 68. ZJN.
Napomena: Nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača, isti će po procjeni i  zahtjevu  ugovornog organa morati dostaviti dokumentaciju (original ili ovjerenu fotokopiju) kojom potvrđuje da ispunjava uslove iz tačke 3., prije potpisivanja ugovora.

4. Obrazac za cijene ponude u prilogu
Ponuđači prema datim uslovima, mogu sami kreirati  obrazac za cijenu i prilažu  isti uz ponudu ili na ponudi. 

5.Zahtjeviuvezijezika
Ponuda, svi dokumenti i prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa, moraju biti napisani na jednom od zvaničnih jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini. Prateća dokumentacija i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani i na drugom jeziku koji je u međunarodnoj upotrebi, pod uslovima da se uz njih dostavi i tačan prijevod relevantnih dijelova ponude na jednom od zvaničnih jezika u BiH.

6. Pripremaponude
Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem ponude. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove. Ponude u originalu trebaju biti zapečaćene u neprovidnoj koverti sa pečatom ili potpisom ovlaštene osobe ponuđača, imenom i adresom ponuđača i  dostavljaju se na adresu: Univerzitet u Zenici, Rektorat, Komisija za nabavke, 72000 Zenica, Fakultetska 3. uz naznaku PonudazaLEDrasvjetu”,  neotvaratido19.05.2015.godine, do13,20 sati.
Original ponuda treba biti napisana neizbrisivom tintom ili otkucana.
Svi listovi ponude sa priloženom dokumentacijom za kvalifikaciju, moraju biti čvrsto uvezani, sa označenim stranicama i parafirani ili potpisani od strane ovlaštenih osoba ponuđača. (ponuda uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude bez vidljivih tragova-čvrsto lijepljeni uvez u obliku knjige/sveske ili uvez jemstvenikom i pečatom firme ponuđača, sa označenim stranicama).Ukoliko ponudu dostavlja konzorcij mora se dostaviti i punomoć kojom se navedene osobe ovlašćuju da predstavljaju konzorcij u toku postupka. Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoju ponudu pod uslovom da se to traži prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Ugovorni organ mora biti obaviješten u pismenoj formi o tome od strane ponuđača tako što će na koverti pisati : “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”. Kontkat osoba za tehničke detalje u vezi sa nabavkom  je Remzija Gušić, tel. +38732 24 79 99

7. Rok za dostavljanje ponude
Rok za dostavljanje ponuda istječe dana,  19.05.2015.godine u 13,15  sati.  Napomena: Otvaranje ponuda izvršit će se odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, tj. u 13,20  sati  u prostorijama ugovornog organa u prisustvu komisije i zainteresovanih predstavnika ponuđača na osnovu ovlaštenja ili punomoći. U obzir će se uzeti ponude koje stignu do roka naznačenog u ovom pozivu.

8. Kriterij za dodjelu ugovora i cijena
Ugovor će se dodijeliti ponuđaču na osnovu kriterija “najniža cijena” za tehnički prihvatljivu ponudu. Pod tehnički prihvatljivom ponudom podrazumijeva  se i ispunjenje tehničkih uslova navedenih u tački 2. i tački 3., i isti moraju biti sadržani u ponudi ili izjavi ponuđača. Kroz kriterij „najniža cijena” ocjenjivat će se ponuđene cijene za sve ponuđene stavke iz Specifikacije.
Ukoliko ponuda ne bude sadržavala sve pozicije date u tehničkim uslovima  smatrat će se nepotpunom i tehnički ne zadovoljavajućom i kao takva će biti odbačena.Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. Parcijalne ponude  se neće razmatrati i kao takve će biti odbačene.O cijeni se neće pregovarati. U postupku ocjenjivanja ponuda kroz konkurentski zahtjev, ugovorni organ će primjeniti preferencijalni tretman domaćeg, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, Vijeća ministara BiH (VM broj 213/14 od 8.12.2014.godine, objavljenom u   (“Sl.glasnik BiH”,broj 103/14).

9. Obaviještenje o dojeli ugovora
Ugovorni organ dostavlja na potpis izabranom ponuđaču prijedlog ugovora, i to nakon isteka roka od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru, ukoliko niko od ponuđača nije izjavio žalbu, a najkasnije u roku od 10(deset) dana od dana donošenja odluke o izboru.

10. Informacija u vezi žalbenog postupka
Svaki privredni subjekt koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka dodjele ugovora izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata  i/ili ako je mogla biti prouzrokovana šteta pirvredno subjektu zbog postupanja ugovornog organa ima pravo da izjavi žalbu u rokovima iz stava (1) člana 101.Zakona.

Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da izjavi žalbu u roku od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi ugovornom organu u pismenoj formi, prema uslovima iz člana 94-114 ZJN

Detaljnu tendersku dokumentaciju možete pogledati OVDJE.


PLAN NABAVKI ZA 2015. GODINU JU UNIVERZITET U ZENICI PO CPV KODOVIMA

Plan nabavki za 2015. godinu JU Univerzitet u Zenici po CPV kodovima možete preuzeti OVDJE.


BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Broj: 01-14-35-1766/15
Datum: 11.05.2015.godine

T E N D E R S K A   D O K U M E T A C I J A

za javnu nabavku usluga  štampanja Zbornika radova Quality 2015 sa pratećim materijalom

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa dodatnom objavom obavještenja

Predmet: Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja,
               usluge štampanja Zbornika radova-Quality 2015, sa pratećim štampanim materijalom

1.Poziv na tender i informacije o postupku
U ime Javne ustanove Univerzitet u Zenici, pozivam Vas da dostavite ponudu u okviru konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja. Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj 39/14) -u daljem tekstu: ZJN i podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i ovom Tenderskom dokumentacijom.

2.Predmet javne nabavke
2.1.Predmet javne nabavke je:
2.1.1. Usluge štampanja Zbornika radova-Quality 2015, prema Specifikaciji u prilogu               .... 1 komplet    
         CPV oznaka: 79810000-5
Tehnički uslovi ponude:prema Specifikaciji iz priloga
2.2. Ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu;
2.3. Štampanje izvršiti nakon probne štampe –isprinta u jednom primjerku  i  pregleda od strane ovlaštenog lica;
2.4. Izvšenje usluge štampanja po potpisivanju ugovora, a isporuka najkasnije do 05.06.2015.godine;
2.5. Avansno plaćanje nije predviđeno; 
2.6. Garancija za izvršenje usluge i postupanje po reklamaciji na kvalitet  na teret ponuđača, u slučajevima ispravno 
postavljenog zahtjeva Naručioca ;
2.7. Opcija ponude: 30 dana od datuma ponude;
2.8.  Rok plaćanja Konačne fakture: 60 dana od dana fakturisanja prema uslovima u sistemu JRT ZDK;
2.9. Ugovorni organ nema namjeru zaključivati Okvirni sporazum;
2.10.Uslovi iz Nacrta Ugovora u prilogu i
2.11.Ostali primjenjivi uslovi ponuđeni ponudom ponuđača.

3.Uslovi za učešće 
3.1.Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki – konkurentski zahtjev, ponuđači trebaju ispunjavati slijedeće uslove:

  • ponuda može biti odbijena iz razloga navedenih u članu 68.ZJN (“Sl.glasnik BiH”, broj 39/14),
  • da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima,
  • da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno izvršenje ugovora i
  • da imaju tehničku i profesionalnu sposobnost za ispravno izvršenje ugovora

3.2.Ponuđač uz ponudu treba dostaviti:

  • izjavu kojom potvrđuje da ispunjava/prihvata  uslove iz tačke 2.2. do 2.11. i tačke 3.1.,
  • fotokopiju Rješenja o registraciji sa svim prilozima ili fotokopiju aktuelnog Izvoda iz sudskog registra,
  • fotokopiju ID ili PDV broja,
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 45.ZJN  (prilog),
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 52.ZJN (prilog),
  • Popunjen i potpisan Obrazac za dostavljanje ponude (prilog),
  • Popunjen Nacrt Ugovora, sa parafom svake stranice ugovora  i potpisom i pečatom na zadnjoj stranici ugovora.

Ukoliko ugovorni organ ustanovi da je ponuđač dostavio lažnu izjavu biće tretiran u skladu sa odredbama člana 68. ZJN.
Napomena: Nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača, isti će po procjeni i  zahtjevu  ugovornog organa morati dostaviti dokumentaciju (original ili ovjerenu fotokopiju) kojom potvrđuje da ispunjava uslove iz tačke 3., prije potpisivanja ugovora.

4. Obrazac za cijene ponude u prilogu
Ponuđači prema datim uslovima, mogu sami kreirati  obrazac za cijenu i prilažu  isti uz ponudu ili na ponudi. 

5.Zahtjeviuvezijezika
Ponuda, svi dokumenti i prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa, moraju biti napisani na jednom od zvaničnih jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini. Prateća dokumentacija i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani i na drugom jeziku koji je u međunarodnoj upotrebi, pod uslovima da se uz njih dostavi i tačan prijevod relevantnih dijelova ponude na jednom od zvaničnih jezika u BiH.

6. Pripremaponude
Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem ponude. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove. Ponude u originalu trebaju biti zapečaćene u neprovidnoj koverti sa pečatom ili potpisom ovlaštene osobe ponuđača, imenom i adresom ponuđača i  dostavljaju se na adresu: Univerzitet u Zenici, Rektorat, Komisija za nabavke, 72000 Zenica, Fakultetska 3. uz naznaku PonudazaQuality 2015”,  neotvaratido18.05.2015.godine, do13,10 sati.
Original ponuda treba biti napisana neizbrisivom tintom ili otkucana.
Svi listovi ponude sa priloženom dokumentacijom za kvalifikaciju, moraju biti čvrsto uvezani, sa označenim stranicama i parafirani ili potpisani od strane ovlaštenih osoba ponuđača. (ponuda uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude bez vidljivih tragova-čvrsto lijepljeni uvez u obliku knjige/sveske ili uvez jemstvenikom i pečatom firme ponuđača, sa označenim stranicama).Ukoliko ponudu dostavlja konzorcij mora se dostaviti i punomoć kojom se navedene osobe ovlašćuju da predstavljaju konzorcij u toku postupka. Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoju ponudu pod uslovom da se to traži prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Ugovorni organ mora biti obaviješten u pismenoj formi o tome od strane ponuđača tako što će na koverti pisati : “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”. Kontkat osoba za tehničke detalje u vezi sa nabavkom  je dr.sc.Sabahudin Jašarević, 032/449 145

7. Rok za dostavljanje ponude
Rok za dostavljanje ponuda istječe dana,  18.05 .2015.godine u 13,00  sati.  Napomena: Otvaranje ponuda izvršit će se odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda u 13,00 sati  u prostorijama ugovornog organa u prisustvu komisije i zainteresovanih predstavnika ponuđača na osnovu ovlaštenja ili punomoći.U obzir će se uzeti ponude koje stignu do roka naznačenog u ovom pozivu.

8. Kriterij za dodjelu ugovora i cijena
Ugovor će se dodijeliti ponuđaču na osnovu kriterija “najniža cijena” za tehnički prihvatljivu ponudu. Pod tehnički prihvatljivom ponudom podrazumijeva  se i ispunjenje tehničkih uslova navedenih u tački 2. i tački 3., i isti moraju biti sadržani u ponudi ili izjavi ponuđača.
Ukoliko ponuda ne bude sadržavala sve pozicije date u tehničkim uslovima  smatrat će se nepotpunom i tehnički ne zadovoljavajućom i kao takva će biti odbačena.Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. Parcijalne ponude  se neće razmatrati i kao takve će biti odbačene.O cijeni se neće pregovarati. U postupku ocjenjivanja ponuda kroz konkurentski zahtjev, ugovorni organ će primjeniti preferencijalni tretman domaćeg, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, Vijeća ministara BiH (VM broj 213/14 od 8.12.2014.godine, objavljenom u   (“Sl.glasnik BiH”,broj 103/14).

9. Obaviještenje o dojeli ugovora
Ugovorni organ dostavlja na potpis izabranom ponuđaču prijedlog ugovora, i to nakon isteka roka od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru, ukoliko niko od ponuđača nije izjavio žalbu, a najkasnije u roku od 10(deset) dana od dana prijema odluke.

10. Informacija u vezi žalbenog postupka
Svaki privredni subjekt koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka dodjele ugovora izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata  i/ili ako je mogla biti prouzrokovana šteta pirvredno subjektu zbog postupanja ugovornog organa ima pravo da izjavi žalbu u rokovima iz stava (1) člana 101.Zakona.

Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da izjavi žalbu u roku od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi ugovornom organu u pismenoj formi, prema uslovima iz člana 94-114 ZJN.

Detaljnu tendersku dokumentaciju možete pogledati OVDJE.


BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Broj: 01-14-35-1686/15
Datum: 04.05.2015.godine

T E N D E R S K A   D O K U M E T A C I J A

za javnu nabavku usluga  redovnog vazdušnog prevoza u Amsterdam

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa dodatnom objavom obavještenja

Predmet: Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja,
               usluge redovnog vazdušnog prevoza -studijska posjeta u Amsterdam, Holandija

1.Poziv na tender i informacije o postupku
U ime Javne ustanove Univerzitet u Zenici, pozivam Vas da dostavite ponudu u okviru konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja. Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj 39/14) -u daljem tekstu: ZJN i podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i ovom Tenderskom dokumentacijom.

2.Predmet javne nabavke
2.1.Predmet javne nabavke je:
2.1.1. Usluge redovnog vazdušnog prevoza u Amsterdam, prema Specifikaciji u prilogu               .... 1 komplet    
Tehnički uslovi ponude:
2.2. Ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu;
2.3. Redovan vazdušni prevoz studenata- studijska posjeta u Holandiji, prema uslovima iz Specifikacije;
2.4. Izvšenje usluge po zahtjevu ugovornog organa, u terminima sa polaskom iz Sarajeva dana,
16.05.2015.godine i povratkom iz Amsterdama  dana 23.05.2015.godine ;
2.5. Avansno plaćanje predviđeno u 100% iznosu, odmah po potpisivanju ugovora u roku prema procedurama JRT; 
2.6. Usluge avio prevoza izvršiti u svemu prema odredbama Zakona o vazdušnom saobraćaju u BiH i  zakonskih
propisa u međunarodnom saobraćaju;  zadovoljiti sve potrebne zahtjeve kvaliteta u domenu izvršenja navedene
usluge, obezbjeđenje sigurnosti i udobnosti prijevoza na navedenim lokacijam u skladu sa općim i posebnim
uvjetima prijevoza, obezbjeđenje obaveznog osnovnog osiguranja putnika i prtljage;
2.7.   Garancija za izvršenje usluge i postupanje po reklamaciji na kvalitet  na teret ponuđača, u slučajevima ispravno 
postavljenog zahtjeva Naručioca ;
2.8.   Opcija ponude: 30 dana od datuma ponude;
2.9.  Rok plaćanja Konačne fakture: poravnanje avansnog plaćanja po izvršenoj usluzi;
2.10. Uslovi iz Nacrta Ugovora u prilogu i
2.11. Ostali primjenjivi uslovi ponuđeni ponudom ponuđača.

3.Uslovi za učešće 
3.1.Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki – konkurentski zahtjev, ponuđači trebaju ispunjavati slijedeće uslove:

  • ponuda može biti odbijena iz razloga navedenih u članu 68.ZJN (“Sl.glasnik BiH”, broj 39/14),
  • da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima,
  • da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno izvršenje ugovora i
  • da imaju tehničku i profesionalnu sposobnost za ispravno izvršenje ugovora

3.2.Ponuđač uz ponudu treba dostaviti:

  • izjavu kojom potvrđuje da ispunjava/prihvata  uslove iz tačke 2.2. do 2.11. i tačke 3.1.,
  • fotokopiju Rješenja o registraciji sa svim prilozima ili fotokopiju aktuelnog Izvoda iz sudskog registra,
  • fotokopiju ID ili PDV broja,
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 45.ZJN  (prilog),
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 52.ZJN (prilog),
  • Popunjen i potpisan Obrazac za dostavljanje ponude (prilog),
  • Popunjen Nacrt Ugovora, sa parafom svake stranice ugovora  i potpisom i pečatom na zadnjoj stranici ugovora.

Ukoliko ugovorni organ ustanovi da je ponuđač dostavio lažnu izjavu biće tretiran u skladu sa odredbama člana 68. ZJN.

4. Obrazac za cijene ponude u prilogu
Ponuđači prema datim uslovima, mogu sami kreirati  obrazac za cijenu i prilažu  isti uz ponudu ili na poonudi. 

5.Zahtjeviuvezijezika
Ponuda, svi dokumenti i prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa, moraju biti napisani na jednom od zvaničnih jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini. Prateća dokumentacija i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani i na drugom jeziku koji je u međunarodnoj upotrebi, pod uslovima da se uz njih dostavi i tačan prijevod relevantnih dijelova ponude na jednom od zvaničnih jezika u BiH.

6. Pripremaponude
Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem ponude. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove. Ponude u originalu trebaju biti zapečaćene u neprovidnoj koverti sa pečatom ili potpisom ovlaštene osobe ponuđača, imenom i adresom ponuđača i  dostavljaju se na adresu: Univerzitet u Zenici, Rektorat, Komisija za nabavke, 72000 Zenica, Fakultetska 3. uz naznaku Ponudazaavio prijevozstudenatauAmsterdam”,  neotvaratido07.05.2015.godine, do 12,00 sati.
Original ponuda treba biti napisana neizbrisivom tintom ili otkucana.
Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani, sa označenim stranicama i parafirani ili potpisani od strane ovlaštenih osoba ponuđača. (ponuda uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude bez vidljivih tragova-čvrsto lijepljeni uvez u obliku knjige/sveske ili uvez jemstvenikom i pečatom firme ponuđača, sa označenim stranicama).Ukoliko ponudu dostavlja konzorcij mora se dostaviti i punomoć kojom se navedene osobe ovlašćuju da predstavljaju konzorcij u toku postupka. Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoju ponudu pod uslovom da se to traži prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Ugovorni organ mora biti obaviješten u pismenoj formi o tome od strane ponuđača tako što će na koverti pisati : “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”. Kontkat osoba za tehničke detalje u vezi sa nabavkom  je dr.sc.Malik Čabaravdić, tel.032/ 444 420.

7. Rok za dostavljanje ponude
Rok za dostavljanje ponuda istječe dana,  07.05 .2015.godine u 12,00  sati.  Napomena: Otvaranje ponuda izvršit će se odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda u prostorijama ugovornog organa u prisustvu komisije i zainteresovanih predstavnika ponuđača na osnovu ovlaštenja ili punomoći.U obzir će se uzeti ponude koje stignu do roka naznačenog u ovom pozivu.

8. Kriterij za dodjelu ugovora i cijena
Ugovor će se dodijeliti ponuđaču na osnovu kriterija “najniža cijena” za tehnički prihvatljivu ponudu. Pod tehnički prihvatljivom ponudom podrazumijeva  se i ispunjenje tehničkih uslova navedenih u tački 2. i tački 3., i isti moraju biti sadržani u ponudi ili izjavi ponuđača.
Ukoliko ponuda ne bude sadržavala sve pozicije date u tehničkim uslovima  smatrat će se nepotpunom i tehnički ne zadovoljavajućom i kao takva će biti odbačena.Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. Parcijalne ponude  se neće razmatrati i kao takve će biti odbačene.O cijeni se neće pregovarati. U postupku ocjenjivanja ponuda kroz konkurentski zahtjev, ugovorni organ će primjeniti preferencijalni tretman domaćeg, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, Vijeća ministara BiH (VM broj 213/14 od 8.12.2014.godine, objavljenom u   (“Sl.glasnik BiH”,broj 103/14).

9. Obaviještenje o dojeli ugovora
Ugovorni organ dostavlja na potpis izabranom ponuđaču prijedlog ugovora, i to nakon isteka roka od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru, ukoliko niko od ponuđača nije izjavio žalbu, a najkasnije u roku od 10(deset) dana od dana prijema odluke.

10. Informacija u vezi žalbenog postupka
Svaki privredni subjekt koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka dodjele ugovora izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata  i/ili ako je mogla biti prouzrokovana šteta pirvredno subjektu zbog postupanja ugovornog organa ima pravo da izjavi žalbu u rokovima iz stava (1) člana 101.Zakona.
Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da izjavi žalbu u roku od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi ugovornom organu u pismenoj formi, prema uslovima iz člana 94-114 ZJN.

Detaljnu tendersku dokumentaciju možete pogledati OVDJE.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-1-83/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-1-68/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-2-60/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-1-67/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-2-66/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

280-7-2-41/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

280-7-1-84-3-10/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

280-7-1-83-3-9/15

Kompletano obavještenje možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Broj postupka: 280-7-2-29/15

Kompletan izvještaj možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Broj postupka: 280-7-1-2/14

Kompletan izvještaj možete preuzeti ovdje.


IZVJEŠTAJ O PROVEDENOM POSTUPKU JAVNE NABAVKE

Broj postupka: 280-7-1-1/14

Kompletan izvještaj možete preuzeti ovdje.


BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
JU UNIVERZITET U ZENICI – UNIVERSITAS STUDIORUM ZENICAENSIS
R E K T O R A T

Broj: 01-14-35-1038/15
Datum: 19.03.2015.godine

T E N D E R S K A   D O K U M E T A C I J A

za javnu nabavku ulične LED rasvjete

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda sa dodatnom objavom obavještenja

Predmet: Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja,
               nabavka ulične i industrijske LED rasvjete, za OJ Metalurški institut
1.Poziv na tender i informacije o postupku
U ime Javne ustanove Univerzitet u Zenici, pozivam Vas da dostavite ponudu u okviru konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda sa dodatnom objavom obavještenja. Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj 39/14) -u daljem tekstu: ZJN i podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i ovom Tenderskom dokumentacijom.

2.Predmet javne nabavke
2.1.Predmet javne nabavke je:
2.1.1. Ulična i industrijska LED rasvjeta, prema Specifikaciji u prilogu               .... 1 komplet
         (CPV oznaka /JRJN:31527200-8)
Tehnički uslovi ponude:
2.2. Ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu;
2.3. Alternativna ponuda nije dopuštena;
2.4. Avansno plaćanje do 50% od ukupno ponuđene cijene prema uslovima u sistemu JRT ZDK;
2.5. Isporuka najkasnije u roku od 30 dana od dana ugovaranja tj. od dana uplate avansa;
2.6. Plaćanje po fakturi u roku od 30 dana od dana fakturisanja;
2.7. Isporuka na adresu Naručioca, Univerzitet u Zenici, OJ Metalurški institut Kemal Kapetanović, Travnička cesta  
       7, 72000 Zenica;
2.8. Opcija ponude: 30 dana i
2.9. Ostali primjenjivi uslovi ponuđeni ponudom ponuđača (uključujući i garantne rokove za opremu).

3.Uslovi za učešće 
3.1.Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki – konkurentski zahtjev, ponuđači trebaju ispunjavati slijedeće uslove:

  • ponuda može biti odbijena iz razloga navedenih u članu 68.ZJN (“Sl.glasnik BiH”, broj 39/14),
  • da imaju pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i da su registrovani u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima,
  • da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno izvršenje ugovora i
  • da imaju tehničku i profesionalnu sposobnost za ispravno izvršenje ugovora

3.2.Ponuđač uz ponudu treba dostaviti:

  • izjavu kojom potvrđuje da ispunjava/prihvata  uslove iz tačke 2.2. do 2.9. i tačke 3.1.,
  • fotokopiju Rješenja o registraciji sa svim prilozima ili fotokopiju Aktuelnog Izvoda iz sudskog registra,
  • fotokopiju ID ili PDV broja,
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 45.ZJN  (prilog),
  • Popunjenu i potpisanu Izjavu u vezi sa članom 52.ZJN (prilog),
  • Popunjen i potpisan Obrazac za dostavljanje ponude (prilog),
  • Popunjen Nacrt Ugovora, sa parafom svake stranice ugovora  i potpisom i pečatom na zadnjoj stranici ugovora.

Ukoliko ugovorni organ ustanovi da je ponuđač dostavio lažnu izjavu biće tretiran u skladu sa odredbama člana 68. ZJN.

4. Obrazac za cijene ponude u prilogu
Ponuđači prema datim uslovima, mogu sami kreirati  obrazac za cijenu i prilažu  isti uz ponudu ili na ponudi. 

5.Zahtjeviuvezijezika
Ponuda, svi dokumenti i prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa, moraju biti napisani na jednom od zvaničnih jezika koji su u upotrebi u Bosni i Hercegovini. Prateća dokumentacija i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani i na drugom jeziku koji je u međunarodnoj upotrebi, pod uslovima da se uz njih dostavi i tačan prijevod relevantnih dijelova ponude na jednom od zvaničnih jezika u BiH.

6. Pripremaponude
Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem ponude. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove. Ponude u originalu trebaju biti zapečaćene u neprovidnoj koverti sa pečatom ili potpisom ovlaštene osobe ponuđača, imenom i adresom ponuđača i  dostavljaju se na adresu: Univerzitet u Zenici, Rektorat, Komisija za nabavke, 72000 Zenica, Fakultetska 3. uz naznaku PonudazaLEDrasvjetu”,  neotvaratido 27.03.2015.godine, do13,20 sati.
Original ponuda treba biti napisana neizbrisivom tintom ili otkucana.
Svi listovi ponude sa priloženom dokumentacijom za kvalifikaciju, moraju biti čvrsto uvezani, sa označenim stranicama i parafirani ili potpisani od strane ovlaštenih osoba ponuđača. (ponuda uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude bez vidljivih tragova-čvrsto lijepljeni uvez u obliku knjige/sveske ili uvez jemstvenikom i pečatom firme ponuđača, sa označenim stranicama).Ukoliko ponudu dostavlja konzorcij mora se dostaviti i punomoć kojom se navedene osobe ovlašćuju da predstavljaju konzorcij u toku postupka. Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoju ponudu pod uslovom da se to traži prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Ugovorni organ mora biti obaviješten u pismenoj formi o tome od strane ponuđača tako što će na koverti pisati : “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”. Kontkat osoba za tehničke detalje u vezi sa nabavkom  je Remzija Gušić, tel. +38732 24 79 99

7. Rok za dostavljanje ponude
Rok za dostavljanje ponuda istječe dana,  27.03.2015.godine u 13,15  sati.  Napomena: Otvaranje ponuda izvršit će se odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, tj. u 13,20  sati  u prostorijama ugovornog organa u prisustvu komisije i zainteresovanih predstavnika ponuđača na osnovu ovlaštenja ili punomoći. U obzir će se uzeti ponude koje stignu do roka naznačenog u ovom pozivu.

8. Kriterij za dodjelu ugovora i cijena
Ugovor će se dodijeliti ponuđaču na osnovu kriterija “najniža cijena” za tehnički prihvatljivu ponudu. Pod tehnički prihvatljivom ponudom podrazumijeva  se i ispunjenje tehničkih uslova navedenih u tački 2. i tački 3., i isti moraju biti sadržani u ponudi ili izjavi ponuđača. Kroz kriterij „najniža cijena” ocjenjivat će se ponuđene cijene za sve ponuđene stavke iz Specifikacije.
Ukoliko ponuda ne bude sadržavala sve pozicije date u tehničkim uslovima  smatrat će se nepotpunom i tehnički ne zadovoljavajućom i kao takva će biti odbačena.Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. Parcijalne ponude  se neće razmatrati i kao takve će biti odbačene.O cijeni se neće pregovarati. U postupku ocjenjivanja ponuda kroz konkurentski zahtjev, ugovorni organ će primjeniti preferencijalni tretman domaćeg, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, Vijeća ministara BiH (VM broj 213/14 od 8.12.2014.godine, objavljenom u   (“Sl.glasnik BiH”,broj 103/14).

 9. Obaviještenje o dojeli ugovora
Ugovorni organ dostavlja na potpis izabranom ponuđaču prijedlog ugovora, i to nakon isteka roka od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru, ukoliko niko od ponuđača nije izjavio žalbu, a najkasnije u roku od 10(deset) dana od dana prijema odluke.

 10. Informacija u vezi žalbenog postupka
Svaki privredni subjekt koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka dodjele ugovora izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata  i/ili ako je mogla biti prouzrokovana šteta pirvredno subjektu zbog postupanja ugovornog organa ima pravo da izjavi žalbu u rokovima iz stava (1) člana 101.Zakona.
Ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke ima pravo da izjavi žalbu u roku od 5(pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi ugovornom organu u pismenoj formi, prema uslovima iz člana 94-114 ZJN.

Detaljnu tendersku dokumentaciju možete pogledati OVDJE.


   početna stranica
webmaster