skip to Main Content

Nastavno i administrativno osoblje na razmjeni može se definisati kao osoba zaposlena u visokoškolskoj ustanovi u inozemstvu i zainteresovana za kratak/ograničen period mobilnosti u svrhu predavanja ili treninga u inozemstvu (u okviru tekućeg rada u matičnoj ustanovi). Možete se prijaviti Univerzitetu u Zenici kao član osoblja za razmjenu ako: imate važeći sporazum o razmjeni između vaše matične ustanove i Univerziteta u Zenici, vaš matični univerzitet vas je nominirao, poslao potrebne dokumente za prijavu, pronašao odgovarajuće odjele. Univerzitet u Zenici će razmatrati prijave zaposlenika visokoškolskih ustanova i ukoliko ne postoji prthodni sporazum o saradnji te o svakom zahtjevu odlučivati posebno.

Morate biti službeno nominirani i podržani od strane vaše matične institucije. Nominacija je aktivnost koja se obavlja putem e-mail komunikacije vašeg domaćeg koordinatora, koji potvrđuje da je zaposlenik izabran i podržan od strane njihove matične institucije za provođenje nastavnog ili administrativnog razdoblja na Univerzitetu u Zenici. Nominacija mora sadržavati:

  • Podatke o kandidatu (ime, prezime, spol, područje nastave, e-mail)
  • Prijavne dokumente
  • Prijedlog Ugovora o mobilnosti
  • CV

UNIVERSITY OF ZENICA

Fakultetska 3
72000 ZENICA
BOSNIA & HERZEGOVINA

Unze logo bijeli

tel. +387 32 444 420, 444 421
fax. +387 32 444 431
E-mail: rektorat@unze.ba

Univerzitet u Zenici 2024 - Sva prava zadržana

Back To Top
Search
en_USEN