Ispravka internog oglasa objavljenog 08.06.2023. godine (PDF) (https://unze.ba/interni-oglas-za-popunu-upraznjenih-radnih-mjesta-za-potrebe-univerziteta-u-zenici/)
Oglas za popunu upražnjenog radnog mjesta u Rektoratu Univerziteta u Zenici
JU UNIVERZITET U ZENICI
Na osnovu Odluke Komisije za davanje prethodne saglasnosti za popunu upražnjenih radnih mjesta u kantonalnim organima uprave i ostalim organima/ustanovama koji se u cjelosti ili djelimično finansiraju iz budžeta Zeničko-dobojskog kantona broj: 02-30-15784-3/20 od 16.12.2020. godine i Odluke Rektora Univerziteta u Zenici broj: 01-10-15-5516/20 od 23.12.2020.godine, a u vezi s Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Zeničko-dobojskom kantonu („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“ broj: 8/19) i Pravilnika o radu JU Univerzitet u Zenici objavljuje se
O G L A S
za popunu upražnjenog radnog mjesta u Rektoratu Univerziteta u Zenici
I
Referent za administrativne poslove Kancelarije za osiguranje kvaliteta u Rektoratu Univerziteta u Zenici Univerziteta u Zenici, 1 (jedan) izvršilac, na neodređeno vrijeme
II
Uvjeti:
Opći uvjeti za radno mjesto Referent za administrativne poslove Kancelarije u smislu člana 7. Pravilnika o radu JU Univerzitet u Zenici su:
- da je državljanin BiH
- da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta na koje aplicira
- da se protiv kandidata ne vodi sudski postupak za krivično djelo i privredni prijestup koji predstavlja smetnju za obavljanje poslova radnog mjesta na koje aplicira
- da kandidat nije osuđivan za krivično djelo i privredni prijestup koji predstavlja smetnju za obavljanje poslova radnog mjesta na koje aplicira, u periodu od pet godina prije objavljivanja konkursa/oglasa
Posebni uvjeti za radno mjesto Referent za administrativne poslove Kancelarije u smislu Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU Univerzitet u Zenici i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU Univerzitet u Zenici su:
- SSS (IV stepen obrazovanja) društvenog smjera
- 6 (šest) mjeseci radnog iskustva
- poznavanje rada na računaru
- poznavanje engleskog jezika
Kandidati za radno mjesto Referent za administrativne poslove Kancelarije obavezno prilažu:
- Prijavu na oglas
- Kraću biografiju, kontakt telefon i adresu prebivališta
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Diplomu o završenoj srednjoj školi (društvenog smjera)
- Uvjerenje ili potvrdu kao dokaz o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima
- Uvjerenje ili potvrdu kao dokaz o poznavanju rada na računaru
- Uvjerenje ili potvrdu kao dokaz o poznavanju engleskog jezika
- Ukoliko kandidati imaju posebna priznanja ostvarena u toku školovanja (“učenik generacije”, “zlatna značka” i sl.) dužni su priložiti dokaze o istom
- Ukoliko kandidati pripadaju kategoriji lica iz člana 15. Zakona o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona’’, broj: 1/14) i člana 14. Zakona o pravima demobiliziranih branilaca i članova njihovih porodica („Službene novine Federacije BiH“, broj: 54/19), dužni su priložiti sve potrebne dokaze o ispunjenosti uvjeta za ostvarivanje prava iz navedenih članova Zakona
Opis poslova za navedeno radno mjesto predviđen je Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU Univerzitet u Zenici i Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU Univerzitet u Zenici, koji zainteresovani kandidati mogu pogledati na web stranici: www.unze.ba.
III
Prijavu na Oglas kao i kraću biografiju kandidati su dužni vlastoručno potpisati.
Dokazi o ispunjavanju traženih općih i posebnih uvjeta moraju biti priloženi u originalu ili ovjerenoj fotokopiji, s ovjerom ne starijom od 3 (tri) mjeseca od datuma objave Oglasa.
Ako je diploma stečena u inostranstvu, kandidati su obavezni dostaviti i rješenje o nostrifikaciji ili priznavanju iste u Bosni i Hercegovini.
S kandidatima koji budu ispunjavali uvjete Oglasa, Komisija za provođenje administrativnog postupka izbora kandidata obavit će prethodnu provjeru stručnih znanja i radnih sposobnosti kandidata (usmeni intervju).
Ukoliko pozvani kandidati, koji budu ispunjavali uvjete Oglasa, ne pristupe prethodnoj provjeri stručnih znanja i radnih sposobnosti (usmenom intervju) smatrat će se da su odustali od Oglasa.
Izabrani kandidati dužni su u roku od 10 (deset) dana po konačnosti odluke o izboru dostaviti uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 3 (tri) mjeseca, uvjerenje o nevođenju sudskog postupka, ne starije od 3 (tri) mjeseca uvjerenje o neosuđivanju, ne starije od 3 (tri) mjeseca i uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti, ne starije od 3 (tri) mjeseci, naslovljeno na Komisiju za provođenje administrativnog postupka izbora kandidata.
Sa izabranim kandidatima zaključit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme.
IV
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Oglasa dostaviti u zatvorenoj koverti na adresu:
UNIVERZITET U ZENICI, ulica Fakultetska broj 3., 72000 Zenica, s naznakom “Prijava na oglas za radno mjesto Referent za administrativne poslove Kancelarije za osiguranje kvaliteta Rektorata Univerziteta u Zenici, NE OTVARATI“
Rok za podnošenje prijava na oglas je 8 (osam) dana od dana objavljivanja.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Oglas objavljen u dnevnom listu Avaz dana 30.12.2020.godine